Chicuu Haul

Today I tried a new online store called Chicuu.com, which sells a lot of fashionable pieces for amazing prices. I ordered 3 products, a bohemian blue dress, a cute lace blouse and a sexy long sleeved blouse. If you are interested how they looked like, you can check it out on my youtube chanel. See you there!

 

Ma egy teljesen új oldalról rendeltem magamnak ruhákat, a Chicuu.com-ról. Őszintén szólva nem nagyon szeretek online rendelgetni, mivel nagyon sokszor teljesen más terméket kapunk kézhez, mint amit a képek ígérnek és sajnos sokszor végződik nagy csalódással az egész. Ennek ellenére úgy gondoltam, hogy elkezdem kipróbálgatni én is ezeket a különböző cégeket, mert rengeteg bloggernél látok pozitív visszajelzéseket.

Mivel ez egy augusztus végi rendelés volt, sikerült elkapnom még pár szuper leárazott darabot. Természetesen olyanokat választottam, amik jövőre is biztosan megállják a helyüket az éppen aktuális divatpalettán.

  1. BABA KÉK, FODROS RUHA
    Az első ruha amibe rögtön szerelmes lettem már a képen, ez a baba kék fodros, ejtett vállú len ruha. Bevallom kicsit izgultam, hogy hogyan fog kinézni rajtam, a leegyszerűsített A vonalú esése miatt, de szerintem fantasztikusan csinos és egyben lezser egyszerre a végeredmény. Itt tudjátok megnézni: kék ruhavlcsnap-2016-08-26-09h09m21s475vlcsnap-2016-08-30-21h04m27s209
  2. CSIPKÉS FELSŐ
    Ez a felső nekem képen egy picit jobban tetszett, de meg kell, hogy mondjam minőségileg semmi probléma nincsen vele és a gumírozása is pont jó. Amit én elnéztem és teljesen átszaladt rajta a szemem az az, hogy a felső egy teljesen átlátszó anyagból készült. Én személy szerint ezeket a műszálas anyagokat már nem szívesen viselem, mivel hamar beleizzad az ember és nehéz hozzá olyan melltartót találni ami gyönyörűen passzol is az összeállításhoz. Ennél a felsőnél amúgy, ezzel nem kell foglalkoznunk mivel a csipke része tökéletesen takarja az egész mellkasunkat. Itt tudjátok megnézni: csipkés felsőimg_6798
  3. FEHÉR MEGKÖTŐS BLÚZ
    Ezt a blúzt már tudatosan a hidegebb esti, nyári éjszakákra választottam. Egyszerűsége miatt szinte egy kötelező alapdarabnak mondanám egy női gardróbban. Annak ellenére, hogy a mell résznél megkötős fazon, nagyon szépen belehet fűzni úgy is, hogy nem egy kimondottan kirívó dekoltázst kapjunk. Itt tudjátok megnézni: fehér blúzvlcsnap-2016-08-30-21h05m58s801vlcsnap-2016-08-26-09h54m49s324

Összességében nagyon elégedett vagyok a termékekkel és mindenkinek ajánlom az oldalt. A varrások rendben voltak, a méreteknél azonban egyel nagyobbat rendeljetek. Én XS-es cuccokat hordok és mégis jók voltak rám teljesen az S-es dolgok (igaz ez a legkisebb méretük, ami létezik).

VIDEÓ

Leave a Reply

