My Fashion Diary-September

A szeptemberben az a legjobb, hogy minden nap más időre számíthatunk, így még szuperül tudjuk variálni kedvenc nyári ruhadarabjainkat az újonnan beszerzett ősziekkel. Én is igyekszem még belevinni a nyár sláger színeit az összeállításaimba.

1.Fehér csipke

Egy ilyen gyönyörű napsütéses napon, ahol 20-26 fok van napközben, hiba lett volna kihagyni, hogy ne viseljem az egyik kedvenc csipke betétes ruhámat. Fehér színe miatt,gyönyörűen kompenzál a lebarnult bőrömmel és sötétbarna hajammal.

Nem szerettem volna megtörni az “all white” vonalat a szettemnél, így a kiegészítők terén is a világos színpalettáról  válogattam. Különleges két gyöngyös fülbevalómat kár lett volna elrejteni, így a hajamat két egyszerű csavarral oldalra tűztem.

 

feheroutfit

feheroutfit2

feheroutfit1 feheroutfit3

ruha: French Connection

cipő: Replay

nyaklánc: Primark

óra: DKNY

napszemüveg: Primark

fülbevaló: Gemini Hungary

2.Pillangó szerelem

Fekete magasított derekú nadrágomhoz, egy nagyon szép, könnyed anyagú, tropical mintás felsőt választottam. Rövidített fazonjának köszönhetően, nagyon jól lehet vele csalni, lábaim esztétikailag azonnal hosszabbnak tűnnek. A klasszikus blézerek helyett, most egy nagyon különleges szabású, neoprén hatású mellett döntöttem, aminek a színe egyszerűen zseniális. Nem vagyok annyira oda a kék színért, de ebbe azonnal beleszerettem.

Kiegészítőnek viszonylag egyszerű választottam, egy fekete bőrszíjas karkötőt, arany fém betétekkel, ami vissza köszön a cipőm és táskámnál is.

pillangosoutfit4kicsi

pillangosoutfit2kicsi

pillangosoutfit3kicsi

pillangosoutfit1kicsi

magasított derekú nadrág: H&M Divided

tropical mintás felső: New Look

kék blézer: Primark

kígyóbőr mintás boríték táska: New Look

karkötő: Hermés

bokacsizma: New Look

3.Overall

Az overall szót mi is átvettük, ami nem mást jelent, mint: mindenütt. Egy szó szerint mindenünket eltakaró ruhadarabról van itt szó, ami szerintem az egyik legpraktikusabb ruhadarab egy nő gardróbjában. Nincsen a tipikus választási macera a szekrény előtt, hogy mit mivel viseljünk. Egyszerűen csak feldobjuk és már mehetünk is benne. A legjobb az egészben, hogy ha jó mintázatút választunk akkor még meg is nyújt minket!

Ettől függetlenül, hogy ne legyen olyan egyhangú az egész mintázat, a derekamnál egy csíkos sál segítségével megtörtem ezt. Hajamat pedig egy idei nagy sláger szerint készítettem el. Egy félkontyot, ahol egyszerűen csak leválasztjuk hajunk 1/3-át amiből egy telt, fánk szerű kontyot csinálunk jó magasan a fejtetőnkön. 

overaloutfitkicsi

virágos overall: Primark

fülbevaló: Gemini Hungary

VIDEÓ

 

 

 

 

Leave a Reply

