Hair Burst hajvitamin – videó

Rengeteget láttam mindenhol a hairburst hajvitamint, ami hétköznapi lányok instagram oldalain is megjelenik és rengeteg youtube csatornán is ódákat zengenek róla. Így gondoltam én is kipróbálom, bajom nem lehet tőle, hátha tényleg gyönyörű, hosszú hajat varázsol rövid időn belül. Természetesen én sem várok csodákat, hogy most fenékig érő hajam lesz, de reménykedem, hogy ez a rengeteg vitamin ami ebben a kis kapszulám rejlik megteszi a hatását, felébred a hajam és turbó gyorsasággal elkezd növekedni. Csináltam direkt a hajamról egy képet, hogy most meddig ér, így könnyű lesz majd összehasonlítani minden hónapban, hogy mennyit nőtt.  Átlagosan a haj havi 1 cm-t nő, ez a vitamin a dupláját ígéri. Nagyon kíváncsian várom már a végeredményt, amit veletek is meg fogok osztani a honlapon. IMG_1504adíszes fülbevaló: H&M

gyűrűk: Primark

IMG_1555a

  Én most egy 3 havi adagot rendeltem. Minden dobozban 60 kapszula van , így naponta 2x kell 1 darabot beszedni. Ha esetleg nektek is megtetszett a vitamin, most -20 %-al olcsóbban juthattok hozzá, az alábbi link alatt 🙂 http://my.hairburst.com/x/f12l80

-VIDEÓ-

dorrina

Leave a Reply

