Vasárnap reggel

Tegnap beiktattam a munkába egy 3 órás plusz órát, így 6 óra helyett 9 órát kellett dolgoznom. Mondanom sem kell mennyire elfáradtam, igaz imádom csinálni és észre se veszem, úgy repül az idő, hiszen mindig van valami amin lehet javítani még . Mivel babacipőt kell kötelezően hordani, iszonyatosan kikészült a lábam, így viszonylag hamar ágyba bújtam és egészen 11-ig lustálkodtam. Oly annyira, hogy ma kipróbáltam, milyen az ágyból reggelizni. Ezt a cuki fából készült reggeliző asztalt körülbelül 2 hete vettem,az IKEA-ban,  jó bulinak tűnik hétvégente kényelmesen az ágyból szürcsölgetni a teát. Gyorsan kikeltem az ágyból, összedobtam egy kis egészséges reggelit, a kedvenc teámmal, majd bekuckóztam az ágyba egy picit még pihizni.

Most reggelire, teljes kiőrlési, pirított kenyeret ettem, zöld fűszeres Philadelphia krémmel megkenve a tetején. Feltétnek pedig avokádót, rukkolát és koktélparadicsomot választottam. Majd az egészet, hogy picit pikánsabb legyen,megszórtam őrölt borssal. Isteni!

Az egyik kedvenc teám, a Teekanne-tól az English breakfast, fekete tea. Én nem szoktam kávézni, így általában ezzel szoktam felébredni.  5/4-es erősségű, így eléggé erős tea, tényleg tartsátok be a 3-4 perces áztatási időt. Ha minden igaz 100% természetes anyagokból készül és emellett BIO is! Én citrommal és mézzel szoktam ízesíteni, de ha sietek akkor sokszor csak magában iszom. Egész hamar feltölt energiával és szerintem sokkal finomabb íze van, mint a hagyományos fekete teájuknak.

Minden hétvégén a reggeli mellett, ami akár 30 percig is tart nálam .. Legelső körben megnézem az email-eket, majd végig pörgetem az instagramot, ami nap mint nap inspirációval szolgál, legyen itt szó öltözködésről, egészséges táplálkozásról vagy tornázásról. Direkt olyan embereket követek, akik mindig olyan motiváló képeket töltenek fel, amik engem is arra tanítanak, hogy semmi sem lehetetlen. Gondolom sejtitek, hogy most a nyár közeledtével, főleg fitness inspirációs képek tömkelege jelenik meg a főoldalamon 😀 ( @toppdorina néven találtok meg )

pizsama : Primark- Disney 

Akár itthon vagyok akár útközben, mindig a soundcloudon hallgatok zenét. Igaz kell hozzá net most már sajnos, az előző verzió ugyanis offline is működött, ha már egyszer betöltötted. Szuperül a facebook profilodon keresztül, nagyon hamar feltudsz regisztrálni és tök jó lejátszási listákat lehet összedobni vagy találni. A legjobb benne, hogy barátaidat is követheted rajta, így látod ők miket hallgatnak. ( Dorina Toppler néven találtok meg rajta )

ágynemű: IKEA

Mindenkinek gyönyörű vasárnapot kívánok, tartsatok szépség napot ma és egy kicsit foglalkozzatok saját magatokkal is.

dorrina

Leave a Reply

