Tavaszi sminktrendek 2015-videó

Most, hogy itt a jó idő,ideje a sminkünkön is picit változtatni. A 2015-ös tavaszi sminktrendek szerencsére eléggé sok variációt adnak, így mindenki könnyedén megtalálja a hozzá illőt.Természetesen idén is előkerültek az extrémebb, színesebb sminkek, amiket mindenkinek nagyon ajánlok. Sosem gondoltam volna, hogy nekem például egy kék szemkihúzás jól állna, a videó kedvéért mégis elkészítettem és nagyon megtetszett. Próbáljunk elszakadni a megszokott, mindennapi sminkünktől és egy csajos hétvégére vagy randira valami újat kipróbálni. Nem baj, hogyha változatosak vagyunk, néha kell egy kis csavart vinni  a mindennapokba is, amit nem csak új ruhákkal tehetünk meg.

Színes szemcerka

Mindenféle élénk színt választhatunk. Én nem vettem emiatt külön szemcerkát, hanem bevizeztem a szemhéjtus ecsetemet és így vittem fel az egyik kék szemhéjpúderemet. Ha vizes ecsettel dolgozunk, sokkal intenzívebb színűek lesznek sminkjeink, ha jó minőségű akkor akár pontosan ugyanolyan színű lesz mikor felvisszük, mint a dobozban !

szempillaspirál- Bobbi Brown, Smokey Eye Mascara, Black

kék szemhéjpúder-Miss Rose, Candy Eyeshadow Palette

 Füstös szem

Valószínűleg a füstös szem egy örök klasszikus marad, most a szolidabbtól egészen az extrémig elmehetünk és a fekete szín helyett a barnát válasszuk ! Füstös sminknél a legfontosabb, hogy mindenképp rakjunk fel egy sminkbázist illetve alapozót, hogy napközben ne csússzon el a sminkünk, itt igen látványos lehet egy ilyen hiba. Másik fontos a megfelelő ecset használat, kimondottan lehet kapni ilyen vastagabb , piskóta alakú ecseteket amikkel könnyedén összesatírozhatjuk a rétegeket. A smink alapja 3 szín: kívülről belülre haladunk, innen kezd el világosodni a szín.

sötétbarna szemhéjfesték- Miss Rose Eyeshadow Palette

többi szín- Clinique Teddy Bear Palette

Természetes smink

Aki nem szereti magát sminkelni, az most nagyon örülhet, hiszen kimondottan divatos most a természetes megjelenés, igaz itt is rengeteg sminket használunk, amikkel elfedjük kisebb, nagyobb hibáinkat az arcunkon. A közönség mégis azt hiszi, hogy nincsen rajtunk sok smink. Szuper ! Itt főleg az alapozásnak kell tökéletesnek lennie, nagyobb hangsúlyt fektetünk a bőrhibák kijavítására, szemöldökünk formázására. Rúzsnak pedig egy nagyon természetes, nude árnyalatot választunk,amitől sokkal teltebbnek fog tűnni ajkunk.

nude rúzs- Essence -Oh so matt ! 15

Erős rúzs

A természetes sminkünk mellé, érdemes egy dominánsabb rúzst feltenni. Én egyszerűen imádom a rúzsokat, már magában öltöztetik az embert és tök jól lehet variálni vele a megjelenésünket. Egy sima fekete ruhához, ugyanolyan jól néz ki egy bordó, pink vagy barna rúzs. Mindegyikkel más hatást érünk el, így olyan mintha 3 különböző ruhánk lenne. Most főleg a bordó és a rózsaszín árnyalatok a divatosak, így érdemes valami ilyesmi árnyalatra lecsapni.

pink rúzs- Essence, Wear Berries! 09

korall rúzs- Miss Sporty,Read My Lips 054

bordó rúzs-Makeup Factory, 22.153

Fekete szemcerka

Szintén egy klasszikusnál vagyunk, a fekete szemcerkánál. Szinte mindenkinek a mindennapi sminkjében megtalálható. Én is minden nap,fekete szemhéjtussal szoktam kihúzni a szememet. Én a hosszan tartó hatás miatt, folyékony szemhéjtus mellett döntöttem, tűzön-vízen át vigyázz rá, hogy mindig tökéletes maradjon a sminkünk!

fekete szemhéjtus- Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner

Lila árnyalatai

Kezdek egyre jobban megbarátkozni a lila színnel, már 3 darab ruhám is van ebben a színben. A szemen viszont még mindig furcsának találom. Igaz nem néz ki olyan rosszul, de messziről nekem még mindig nem az igazi. A másik problémám pedig vele, hogy nagyon jól kell kisminkelni magunkat, nehogy átessünk a ló túloldalára és úgy nézzünk ki mint akinek bevertek 🙂

lila szemhéjfesték- Miss Rose,Candy Eyeshadow Palette

-VIDEÓ –

dorrina

Leave a Reply

