Hétköznapi smink-videó

Rengetegen kérdeztétek a csoportban, üzenetben, kommentben, hogy hogyan szoktam magamat nap mint nap sminkelni. Nekem szerencsére nem olyan problémás a bőröm, így mindig elég csak BB krémet használnom. Igaz nem ad annyi fedést a bőrnek, mint egy alapozó, hiszen ez csak egy színezett hidratálókrém.Vannak persze olyan napok is amikor kijön egy idegesítő pattanás, akkor erre korrektort szoktam rakni és úgy rá a kompakt púdert. Régebben minden nap alul-felül is kihúztam a szememet, de rájöttem, hogy így eléggé nehéz valami újat mutatni, ha például elmegyek bulizni a lányokkal vagy a barátommal vacsorázni.

Szeptember óta áttértem, hogy csak felül húzom ki és ha picit csajosabb akarok lenni akkor cicásabbra csinálom a végét és ha visszafogottabb szeretnék maradni nagyon vékonyan csak a szempillatövekben festem ki. Még egy újdonság, hogy régebben, körülbelül 3 évig az Essence longlasting szemcerkáját használtam, ami egy ilyen kitekerős, puha, stift szerű szemcerka. Ebből mindig a sötétbarnát választottam( gondoltam ez mégis csak természetesebb hatást kelt), majd áttértem a folyékony tusra. Igaz sokkal nehezebb vele dolgozni, de hamar belejön az ember, főleg ha jó ecsettel dolgozik.Én most vettem karácsonykor a második üveg Bobbi Brown Long-wear Gel Eyeliner-emet , fekete színben. Egyszerűen hihetetlen milyen könnyű vele dolgozni, egyből megszárad. Nem kell aggódni, hogy felkenődik mikor pislogunk, ezzel hamarabb is elkészül a sminkünk. Most már lassan 8 éve sminkelem magamat, így szívből ajánlom nektek az összes terméket amit használok( sok év tapasztalata, kísérletezgetés rengeteg márkával,termékkel). Sminkeknél sose spóroljatok,nézzétek meg mit vesztek. Az arcunkon a legproblémásabb a bőrünk és persze azt figyeli meg mindenki legelőször. Az én kedvenc márkám, aminek elég sok mindene szuper minőségű és nagyon pénztárcabarát, azaz Essence. Már egyre több helyen lehet kapni, újonnan már nagyobb szupermarketekben is láttam ( Auchan), ahol tuti megtaláljátok, az a Müller és a Rossmann.

átlátszó kompakt púder- BN-,Ben Nye Fair Translucent Face Powder

csontosító- Flormar-,Terracotta Blush-On 49 Golden Peach

pirosító ecset- Paris Berlin

folyékony tus- Bobbi Brown,Long-Wear Gel Eyeliner, Black Ink 1

szemhéjtus ecset- Essence, Eyeliner Brush

fekete szempillaspirál- Bobbi Brown, Smokey Eye Mascara , Black

átlátszó, folyékony smink bázis- MAKEUP Factory, Make up Base

BB-krém- Essence, anti-spot BB Cream

-VIDEÓ A SMINKHEZ-

dorrina

Leave a Reply

