CreatiWood collaboration

 ODESZA-Sun Models

A mai napon egy nagyon különleges céget mutatok be nektek, akik minőségi védelmet nyújtanak egyik elengedhetetlen kelléketeknek, a mobilotoknak.Gyönyörű, valódi fából készült tokokról van itt szó,kiváló ajándék a közelgő karácsonyra legyen szó itt anyuról, apuról, barátokról.És hogy mi olyan egyedi ebben a cégben? Egyéni tervezésű tokokat is csinálnak, ami azt jelenti, bármit megálmodsz azt ők valóra váltják,kell ennél több? Nekem az első három szó ami eszembe jut a tokok láttán: elegancia,letisztultság,divat.Ahhoz, hogy kicsit jobban megismerjétek a CreatiWood-ot , felkerestem a cég megálmodóját Virág István.

Hogyan kezdődött ez az egész, mi inspirált arra, hogy elindíts ilyen fiatalon egy vállalkozást?

Az egész úgy kezdődött ,hogy Karácsonyra ajándékot kerestem a családnak. Viszonylag gyorsan találtam egy oldalt, ahol a telefon hátuljára felragasztható fa hátlapokat árultak. Nagyon megtetszettek és biztos voltam benne ,hogy egy elegáns ébenfa hátlap édesapámnak tökéletes ajándék lenne. Csak iPhone-hoz készültek termékek, így azonnal írtam is egy e-mailt ,hogy vállalják-e más telefonra a hátlap elkészítését. Nemsokára jött is a válasz,  ők nem foglalkoznak ilyennel. Ezután eldöntöttem ,hogy elkészítem az első saját készítésű, egyedi, valódi fából készült hátlapomat. Megkezdődött a munka, ami akkor még nem is sejtettem meddig fog tartani. Jártam a boltokat, kerestem a megfelelő fa anyagot, ragasztót, felületkezelő anyagot. Közeledett a Karácsony, de szerencsére időben elkészültek az első “prototípusok”. A vége az lett ,hogy a család minden tagja egy saját névvel gravírozott, felragasztható ébenfa hátlap büszke tulajdonosa lett.

A saját névvel gravírozott hátlapok után jöttek az egyedi grafikával ellátott és a több különböző típusú fából készülő hátlapok, amelyek a Te telefonod típusára készülnek nem csak iPhone-ra. A telefon hátuljára felragasztható hátlapokat felváltották a tényleges védelmet nyújtó, könnyen felpattintható, majd eltávolítható hátlapok. Az alapötletből valami egészen új, valami egészen egyedi jött létre. Erről szól a CreatiWood.

Mondanál pár szót a nekem készített hátlapról, hogy hogyan is készül el egy ilyen tok?

A CreatiWoodnál nagy hangsúlyt fektetünk az egyediségre, ezért mindenkinek lehetősége van saját nevével gravírozott, saját grafikájával ellátott hátlap rendelésére. A képeken kifejezetten a Marbelouss-nak tervezett hátlapot láthatjátok. Dorinával az oldal stílusához illő, finom erezetű, világos árnyalatú koto fára esett a választásunk, amely eredetileg egy japánból származó fa fajta. Miután a körültekintő tervezési folyamat után a borítás elkészült, a fa felülete kézzel simára lett csiszolva ,hogy kellemes tapintása legyen. Ezután megkapta a végleges felületkezelést annak érdekében ,hogy minél tovább megőrizze a fa valódi szépségét.

További képek a fotózásról, ahol megnézhetitek, a különböző színű és anyagú fákat. Ha kíváncsiak vagytok a többi hátlapra, itt megnézhetitek őket  : http://www.creatiwood.hu

Most azzal kedveskedünk nektek, így karácsony közeledtével, hogy ti is nyerhettek egy egyedi tervezésű Marbelouss tokot, amit ketten álmodtunk meg, ahhoz , hogy részt vegyetek a játékban nincs más dolgotok, mint:

1, Lájkolni a CreatiWood és a Marbelouss facebook oldalát.

2, Megosztani a képet.

3, A kép alá írni, hogy nektek miért tetszik a CreatiWood.

Mindenkinek sok szerencsét kívánunk! 🙂

A képekért külön köszönet: Mándi Ferenc

http://www.mandiferencphtgrphy.com

dorrina

Leave a Reply

