Baked oatmeal- apple & cinnamon

Cheryl- I Don’t Care

Maybe I never mentioned on the blog, that I moved and started my own journey in a new country. On weekends my first thought is always to bake something delicious. After I’ve finished my bakery school in July, I always love to play int the kitchen. I try to figure out new, tasty recipes, which are also healthy. With my new life, I also started a kind of: ” building a better body project” . I try to buy just healthy ingredients and I’m addicted to fruits and vegetables. My favourite breakfast is : oatmeal. It’s so perfect, you can easily combine with every fruits,it’s super healthy, it gives you a lot of energy for th whole day, you aren’t hungry for like 3-4 hours and it’s ready super quickly. This weekend,I made an apple&cinnamon oatmeal and put the whole thing in the oven. It is called : ” baked oatmeal”. I never thought it will turn out so well, it’s definitely a must have one in my baking book!

Ingredients :

  • 2 apple
  • 1 cup oatmeal
  • 2 cup milk
  • 1 teaspoon cinnamon
  • 1 teaspoon baking powder
  • 2 spoons butter ( without salt)
  • if you need : sugar

Mix all of the ingredients together. Don’t forget to melt the butter before adding to the mixture.Choose a deeper pan and use also baking paper. Put it in pre-heated oven( 180°C ) for about 45 minutes.

Talán még egyszer sem említettem a blogon, hogy elköltöztem otthonról és elkezdtem a saját kis életemet egy teljesen más országban. Hétvégente az első gondolatom mindig a sütés körül forog és már alig várom a vasárnapot, hogy valami finomat készíthessek. Amióta befejeztem júliusban a cukrász iskolát, imádok sürögni, forogni a konyhában. Próbálkozom mindig új recepteket kitalálni, amik nem csak ízletesek,de egészségesek is. Emellett elkezdtem egy új projektet is:új test felépítése. Próbálkozom csak egészséges hozzávalókat venni mindenből és szó szerint gyümölcs és zöldség függő lettem. Jelenleg a kedvenc reggelim: a zabkása. Annyira tökéletes, könnyedén vegyíthetjük bármilyen gyümölccsel, nagyon egészséges, magas a tápanyagtartalma, így egész napra energiát ad, 3-4 óráig nem leszünk éhesek és a legjobb, hogy nagyon hamar elkészül. Most hétvégén, almás, fahéjas zabkását készítettem és az egészet a sütőbe raktam. Nem tudom, hogy nevezik magyarul, de én ” zabfalatoknak” mondanám. Sosem gondoltam volna, hogy ennyire jól sikerül és ilyen finom lesz, mindenképp egy új kedvenc lett a gyűjteményemben!

Hozzávalók:

  • 2 alma
  • 1 bögre zab
  • 2 bögre tej
  • 1 kk fahéj
  • 1kk sütőpor
  • 2 ek vaj (sótlan)
  • ha szeretnél: cukor

Keverjük össze az összes hozzávalót. Ne felejtsük el a vajat felolvasztani, mielőtt a masszához adjuk.Egy magasabb falú tepsit válasszunk és alá kerüljön sütőpapír is.Rakjuk előmelegített (180°C) sütőbe és süssük körülbelül 45 percig.

Enjoy your meal / Jó étvágyat !

dorrina

One thought on “Baked oatmeal- apple & cinnamon

  1. Nyami,ezt en is kiprobaltam!Koszi az otletet.Ha szeretnel ellatogathatsz az en blogomra Applepiexdxd.blogspot.ro

Leave a Reply

