Day and night

U2- Ordinary Love

Nagy kontraszt a két kép között, vajon az emberek először balra vagy jobbra figyelnek? Mindkét összeállítást klasszikusnak találom és elegánsnak, mégis nagyon különböznek. A fehér inkább romantikusabb, visszafogottabb karakterre utal, míg a piros egy vadabb, bevállalósabbra. A teszt kedvéért mindkettőben elmentem bulizni.

Íme az eredmény:

fehér szett: oda jött hozzám több fiú is beszélgetni, sokan kérdezték a nevemet, elérhetőségemet a facebookon, mikor megakartak hívni egy italra és én azt elutasítottam, nem erőszakoskodtak, a beszélgetési témák viszonylag normálisak voltak

piros ruha: rengeteg fiú jött oda hozzám, sokan már pofátlanul bámultak, mindegyik egyből italra szeretett volna meghívni, nemleges választ kevésbé fogadtak el, csak 50 % volt kíváncsi a nevemre, sokan megdicsértek mennyire csinos vagyok, a beszélgetési témák kezdtek egy idő után kínossá válni..

Viccesnek találom, hogy egy nő nem vehet fel egy csinosabb, kicsit kirívóbb ruhát, anélkül, hogy lenéznék és egyből jelzőkkel illetnék.Az utcán sétálva pedig minden bunkó, barom megállítja vagy éppenséggel beszólogat.  Nekem is jól esik néha kiöltözni és úgy bemenni a városba. De hát sajnos lassan el kell fogadni, hogy egy ilyen ruhával ez jár és ezt el kell viselni. Sokat gondolkoztam, hogy manapság a lányok miért nem szeretnek kiöltözni a bulikba és jönnek le egy egyszerű trikóban, nadrágban és kedvenc sportcipőjükben. Régebben tökre vártuk a barátnőimmel a hétvégéket, hogy elmehessünk valahova együtt, közösen készülődtünk, pöpec haj, smink, ruha, még olyan is volt, hogy vettünk új ruhát egy buli miatt. Mindegy volt csak ne úgy nézzünk ki mint mindig, mindenki valami különlegeset szeretett volna kihozni magából. Ezek mind eltűntek most már. Lehet ez a fiúk  hozzáállása miatt is ment el ilyen irányba..

Ki mondja azt, hogy csak méreg drága ruhákból lehet jól felöltözni ?Én bizony nem ! Többször szoktam ilyen kisebb használt ruha boltokba betérni, ahol kincsekre lehet lelni. Még nyáron figyeltem fel a sorban elbújó harsány , piros színre.Egyből bele is szerettem ebbe a csini, retró overállba. És mi a legjobb az egészben? Összesen 500 ft-ba került és egy meghatározó darabbá vált a ruhatáramban .Nagyon jó fazonja van, a cipzárja miatt jól össze húzza az alakunkat és szuper dekoltázst is ad. Mivel a ruha magában is már eléggé ütős darab, a kiegészítőkkel nem nagyon törődtem és egy klasszikus fekete-piros kombinációnál maradtam 🙂 Még mindig imádom a fehér körmöket.. egyben különleges és letisztultnak tartom, mindenhez illik, akár sportosan, akár elegánsabban öltözöm.

Képekért külön köszönet : Mándi Ferenc

http://www.mandiferencphtgrphy.wordpress.com

dorrina

2 thoughts on “Day and night

  1. Azért ez a tapasztalat szerintem elég erősen függ attól is, hova mész el bulizni. A piros ruha szinte biztosan nagy feltűnést fog kelteni mindenhol, de ha olyan helyre mész, ahol sok bunkó megfordul, sajnos azok meg is fognak találni.

Leave a Reply

