Kis fekete ruha

 

Bob Marley- Is this Love

Régóta keresem azt a bizonyos, kis tökéletes, fekete ruhát. Sosem tudtam, hogy az most pánt nélküli, rövid, bő, testhezálló legyen vagy , hogy milyen anyagból készüljön.Mikor decemberben kint voltam Londonban, sikerült megtalálnom A FEKETE RUHÁT. Egyetlen egy darab volt belőle, ami pont az én méretem volt, már akkor is éreztem, hogy ez egy jel.Tökéletes hosszúságú, gyönyörűen kiemeli a nőies vonalakat. Sokan azt hiszik akkor szexi egy nő, ha sokat megmutat magából. Szerintem a kevesebb mindig több, itt a csipke anyag teszi játékossá a megjelenésünket. Helyenként átlátszó, hátul kicsit kivágottabb, ami pont elég ahhoz, hogy dögös külsőt kapjunk. Mindig érdemes átgondolni, hogy milyen alkatot képviselünk és a hozzá illő ruhát keresni. Mindig azt próbáljuk kihangsúlyozni amire büszkék vagyunk. Ha valaki mellben erős, vegyen fel egy elől, mélyebben dekoltált felsőt. Ha keskeny a derekunk , emeljük ki egy öv vagy magasított derekú ruhadarabbal. Ha szép formás a fenekünk akkor érdemes egy testhezállóbb darabot választani. Mindennek megvan a maga praktikája, természetesen mindenkiből kilehet a legjobbat hozni. Ezért is mondom mindig , hogy változtassunk párszor a megszokott hajviseletünkön, sminkünkön, hiszen egy kis változás is csodákra képes és ha egy nő elégedett külsejével, ahhoz boldogság és mosoly társul, ami mindenkit megszépít. 

black dress

Képekért külön köszönet : Mándi Ferenc

http://mandiferencphtgrphy.wordpress.com/

 

Leave a Reply

