Plaid

 

Kilian&Finn feat. Newshoes- Free

Hétvégén gyönyörű volt az idő, amit egyből ki is használtam és előkaptam pár új szerzeményemet . Mostanság rengeteg egybe ruhát veszek, hiszen azokhoz könnyű öltözködni, reggel gyorsan felkapom pár kiegészítő és már kész is vagyok. Hibázni nem nagyon lehet, ami pedig a legjobb, hogy egyből tök nőies külsőt ad, főleg a mostani A vonalú szoknyák, amik szuper vékony derekat és nagyon hosszú lábakat varázsolnak .Kiválóan elrejtik a problémás területeket, mint a combok, fenék, belsőcomb ! , csípő …Mivel a szoknya comb középig ér és magasított derekú, így fantasztikusan hosszabbítja lábainkat, akár csak a derekunktól kezdődnének.  Úgyhogy lányok csak ajánlani tudom, ha még nem lóg a gardróbban egy ilyen szoknyátok, sürgősen szerezzetek be egyet 🙂 Pénteken fodrásznál voltam, ahol egy új göndörítő gépet próbáltunk ki, ami fantasztikus… azt hittem csak jó reklámfogás, de tényleg benne maradt 6 napig ilyen gyönyörűen a hullám a hajamban, anélkül, hogy felfogtam volna alváskor. Nagyon szuper! Ha esetleg valakit érdekel, az Máriaremetén, a Paul Mitchell Hair Fodrászatba betérhet ezt a szuper gépet kipróbálni !

dress/ ruha: ASOS

heels/magassarkú: Deichmann

bag/táska: Chanel

sunnies/napszemüveg: Primark

 

Képekért külön köszönet: Mándi Ferenc

http://mandiferencphtgrphy.wordpress.com/

2 thoughts on “Plaid

Leave a Reply

