favourite products #january

I try always to find the best products from different brands, all people are different, so the most important is to know what is for you the perfect one. So here are my january favourites ! I use almost every day these products, I definitely recommend to try them 😉

Rengeteg terméket használok én is nap mint nap, rengeteg csalódás és meglepetés ér egy új termék kipróbálásakor. Barátnők ezrei cserélik véleményeiket a különböző új és csodásnak hitt termékekről. Sajnos manapság olyan nagy a kínálat, hogy egy boltba belépve az ember fogja a fejét és nem tudja , hogy melyik irányba induljon el. Az eladók természetesen mindent dicsérnek, a reklámok ódákat zengenek új termékeikről. Emiatt úgy gondoltam jó lenne minden hónapban egy összefoglaló formájában a kedvenc termékeimet bemutatni.

Ezeket a termékeket bátran merem ajánlani mindenkinek. Én már minden reggel ezekkel kezdem a napomat 😉

1. Dezodor

Sajnos nekem kijött egy elég vacak allergiám , lassan 4 hónapja tart. Allergiás lettem a dezodorokra, a bennük található alumínium valószínűleg a felelős. Bőrömet minden fajta dezodor irritálta és kipirosodott. Kipróbáltam a hegyi kristályos dezodort, ami csak természetes anyagokat tartalmaz és vízzel kell felengedni, de nekem az sajnos nem vált be . Január elején betértem az Yves Rocherbe és örömmel láttam, hogy van nekik is BIO  golyós dezodoruk, gondoltam egy próbát megér… És most egyenlőre úgy tűnik, fantasztikusan működik, a bőröm nem fáj már többé és kellemes illata is van. Igaz ez az a fajta dezodor, ami nem tömíti el a faggyúmirigyeket, így igazából csak a kellemetlen szagokat semlegesíti.Emellett az ára is nagyon szuper, mindössze: 790 Ft !!

2.Szemkörnyékápoló

Sikerült anyukámtól megörökölnöm a karikás szemeket, nagyon sokat küszködöm ezzel.Hamar bedagad a szemem, sötét karikás lesz. Ha kicsit kevesebbet alszom a kelleténél már egyből meglátszik. Használok természetesen alapozót is rá ,de találtam egy jó terméket : Vichy- Aqualia Thermal. Imádom használni. Reggeli rutinnak számít nálam a hideg vízzel való arcmosás, hiszen megnyugtatja a szemeimet, hamar életet ad arcomnak. Ezek után szoktam még használni ezt a golyós nyugtatót. Nagyon jó érzés, ahogy a hideg folyadékot szétkened a szemed alatt. Nekem maga a szem alatti puffadtság is visszahúzódott ! Ez a szemkörnyékápoló termálvizet tartalmaz, feltölti a vízhiányos bőrt. Minden bőrtípusra ajánlott, hipoallergén és paraben-mentes ! ( ára: 4750  Ft)

3.Arc ápolás

Előző bejegyzésemben említettem a BB krémet. Én most már hidratáló helyett is ezt használom. Nem leszek tőle pattanásos, felfrissíti arcomat. Rosszabb napokon, amikor nagyon fáradt vagyok mindenképp használom, illetve amikor konyhán dolgozom huzamosabb ideig. Sminkesek ajánlásával kezdtem el használni, hiszen rengeteget dolgoztam a konyha közelében és arcbőröm kipattogzott, ami normál helyzetben egyáltalán nem volt rám jellemző . Ez a színezett hidratáló egy fajta védőpajzsot képez most arcomon , így a sok szennyeződés nem tud begyűlni a pórusokba. A másik amiért imádni fogom nyáron is illetve most síeléskor: van benne védőfaktor, nekem akármilyen naptejem volt eddig mindig tiszta pattanás lettem tőle, ettől viszont semmi. Imádom !

4. Arclemosó

Nagyon nagy szerencsém volt, hogy karácsonykor közös csomagban lehetett hozzájutni e két termékhez. Ez egy micellás arclemosó, egészen pontosan azt jelenti, hogy nincs szükség egy következő tonik használatára. Így 2 lépést egyben elvégzünk. Illatmentes, alkoholmentes,színezékmentes, paraben-mentes ! Kimondottan érzékenyebb bőrre ajánlott. Én minden este használom és nagyon szeretem. Eddig krémszerű arclemosóm volt, ami sokkal másabb. Ami hátrány: mivel folyadék gyorsan felszívja a vattapamacs, így nagyon oda kell figyelni, hogy mennyit rakunk! Hamar elfogy ha nem óvatosan locsoljuk. ( ára : 3499 Ft)

Leave a Reply

