blackXwhite

Jerome LOL- Always

This is my new favourite lace T-shirts from Bershka, I found on sale- love the elegant and classy style of it.I wanted to stay natural and basic, so I chose my perfect black pants with a matchy black bra. Like all of the girls, I also like jewelleries. Years ago I also bought super big, colourfull pieces, but nowadays I love the simple, little ones. I think I’m growing up or something.. haha.  I also started to work out this week, so finger crossed 😉

A mai napon az új kedvenc csipkés felsőmet választottam- imádom az ilyen klasszikus, elegáns darabokat. Az egyszerűség kedvéért egy fekete nadrággal párosítottam, amihez egy hozzáillő fekete melltartót viseltem. Nagyon fura mennyire változik az ember stílusa, nekem ez főleg az ékszerek terén vett nagy fordulatot. Imádtam a nagy, csillogó, színes bizsukat , mostanában ám mégis az ilyen finomabb,egyszerű darabokat kedvelem. Lehet, hogy kezdek én is felnőni … haha. Ezen a héten elkezdtem végre az edzést is , így egy pipa lassan az újévi fogadalmakhoz 😉

lace T- shirt / csipkés felső : Bershka

black pants / fekete nadrág: Bershka

bracelets/ karkötők: Atmosphere

special thanks for photography : Keitaro Cloward

http://www.keitaroclowardphotography.com

Leave a Reply

