New Year- New START

Mindenki biztosan lepörgette a fejében, hogy mit vár ettől az új évtől. Mégis úgy gondolom, hogy fontos leírni és összeszedni őket egy listába. Csináljatok magatoknak egy kis könyvet, amit csak ti olvastok el, minden kívánságotokat,bánatotokat írjátok bele abba a könyvbe. Higgyétek nagyon sokat számít 🙂

Az én új évi céljaim:

1.TÖBB EDZÉS-

nincs különösképp problémám az alakommal, mégis úgy gondolom idén elkezdek keményen edzeni, heti háromszor legalább. Mikor rendszeresen jártam edzeni, sokkal jobb volt a közérzetem és sose voltam beteg.Kiváló idő futás közben az új ötletek összegyűjtésére, a napunk átgondolására. Emellett fontosnak tartom a szauna használatát is, ami rendkívül jó méregtelenítő hatású, szebb lesz tőle a bőrünk is 🙂 Természetesen az is egy új célkitűzés, hogy új sportokat próbáljak ki. Pilates, yoga, TRX, poledance.

2. TÖBB VÍZ-

Régebben rengeteg vizet ittam, amikor minden nap volt sulim, de itthon és a nagy rohanásban valahogy mindig ki megy a fejemből. Új cél a napi 4 liter víz ivása ! Étvágycsökkentő és gyönyörű bőröd lesz 🙂 Ezenkívül ki szeretném zárni teljes mértékben a Light Cola és az energia italok fogyasztását. A legutóbbi már sikerült 🙂

3-TÖBB OLVASÁS-

Sajnos engem is beszippantott a technológia, szinte már csak az interneten olvasok mindent, magazinokat se veszek már. Szeretnék több könyvet olvasni, főleg idegen nyelven, mellyel gazdagíthatnám szókincsemet és választékosabban beszélnék, ami nem mindig megy olyan jól sajnos 😀

4-TÖBB SPANYOL-

5 évig tanultam spanyolul a suliban, amit nem igazán vettem komolyan az utóbbi időben. Most mégis úgy gondolom, nem szabad ezt a lehetőséget félre dobni és szeretnék kiválóan megtanulni .Így a saját anyanyelvemmel együtt már 4 nyelven beszélnék folyékonyan, ami nagyon fontosnak számít mostanság.

5-KEVESEBB KÖLTEKEZÉS-

Most már elég régóta dolgozom és rengeteg spórolt pénzem lehetne, ha nem költeném el mindig szükségtelen dolgokra.Sajnos mindig rájövök , hogy a pénznek már nincs értéke. Hamar elmegy mindenféle kis dologra. Természetesen szinte minden pénzemet amit keresek, ruhára költöm…Igaz most egy ideig gyűjtöttem, hogy elutazhassak Londonba, amit nem bántam meg 🙂

Egyik nagy álmom bejárni egész Európát a saját pénzemből. Egy nagy város kipipálva.

6-TÖBB RAJZOLÁS-

Szerintem az egyik legmegnyugtatóbb dolog rajzolni, festeni. Minden bánatod, dühödet letudod vezetni rajzolás közben. Kikapcsol, el zár a világtól és egy teljesen más dimenzióba repít. Én nagyon sajnálom, hogy nem áldozok rá időt már.Szívesen elmennék suliba is továbbfejleszteni magamat.

7- TÖBB SÜTÉS-

Lehet , hogy nem tudjátok de én idén cukrásznak is tanulok, ami igen csak sok gyakorlást igényel. Én is azt gondoltam, hogy gyerekjáték egy szakma, csak egyszer megtanulod, aztán minden megy mint a karika csapás. Egyáltalán nem így van. A legrosszabb, hogy mindent a nagy könyv szerint tanulunk, így a saját ízlésednek megfelelően csak úgy alakíthatod, ha rengeteget gyakorolsz otthon ! Ami rengeteg időt is elvesz. Igaz a végeredmény fantasztikus, az egész családnak tetszik. Kiszeretnék én is alakítani, olyan recepteket, amik nekem nagyon bejönnek és nincsenek sehol leírva.Az egyik ilyen próbálkozásom, anyukám szülinapi tortájával volt, ami istenire sikerült, a tortát az ő kedvenceiből alakítottam ki. Grillázs, dobos cukor és csoki jöhetett minden mennyiségben 🙂

8- TÖBB BLOGOLÁS-

Ha már a sütésnél tartottunk, szeretnék a bloggal is kicsit komolyabban foglalkozni. Az egyik új terv a gasztro irányába is elvinni a blogot, ahol a suliban tanultakkal segíteném az otthoni ügyeskedőket. Minden lány szeret sütni, minden ember szereti az édességet… Úgyhogy hajrá lányok 😉 Ezzel is szeretném még személyesebbé tenni a blog hangulatát.

9-TÖBB UTAZÁS-

Imádok utazni, új kultúrákat megismerni, új embereket megismerni. Szerencsére a munkám ebben nagyban hozzájárul,hogy rengeteg új emberrel találkozom, az ország minden részéből. Nagyon szépen köszönöm, hogy a szüleimnek, hogy olyan iskolába jártam, ahol lehetőségem volt idegen nyelveket elsajátítani. Így annyi kapu nyílik meg előttem, lehetőségek terén. Nem feltétlenül abban gondolkodom, hogy csak utazással lehet megismerni egy új országot, az interneten, könyveken keresztűl is rengeteget tudunk tanulni. Budapest szerencsére kezd egyre jobban igazi nagy várossá fejlődni, így rengeteg szuper éttermünk is van, ahol megkóstolhatjuk a különböző konyha ízeit is. A különböző kiállításokon a kultúrába is betekintést nyerhetünk. Én imádok festményeket nézegetni, imádom , hogy a művészet ilyen sokrétű.

10-ÚJ ÉTELEK-

Én valószínűleg az egyik legfinnyásabb ember vagyok, ha ételről van szó. Ami a legnagyobb probléma, hogy nálam az esztétika iszonyatosan nagy szerepet játszik, hiába tudom, hogy ez finom , ha a szememnek nem tetszik. Tudom, hogy ez mindenkivel így van, de az én esetemben a határokat feszegetem. Ezért is szeretem, ha anyukám főz, hiszen ő benne 100% megbízom, hogy olyan alapanyagokból készíti el, ami nekem mondjuk nyersen is tetszik. Ennek ellenére szeretnék új ételeket kipróbálni és nyitottabb lenni ilyen téren. Az első lépés ebben egy jó szakácskönyv vagy ami a legjobb egy magazin. Én a GoodFood újságát egyszerűen imádom, fantasztikus receptekkel van tele. Nem szeretnék vegetáriánus lenni, de egyre jobban afelé tolódik az étrendem, hogy ha külön költözöm nem fogok már nagyon húst enni. Megpróbálok változatos ételeket kipróbálni ilyen téren is .

És most hogy megvan a listánk, már csak az a dolgom, hogy kifüggesszem egy olyan helyre, ahol a legtöbbet tartózkodom. Ez valószínűleg az íróasztalomnál lesz.

Így utólag is mindenkinek ,SIKEREKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET szeretnék kívánni.Mindenkinek kívánom, hogy minden kívánsága teljesüljön, ne feledjétek minden csak rajtatok múlik. Maradjatok erősek és ha hisztek önmagatokban nincsen lehetetlen !

Leave a Reply

