Ajándékötletek -fiúk/apukák

Közeleg a karácsony és mindenki bőszen töri a fejét, hogy kinek mit vegyen.. Ilyenkor egyből a sablonos ajándékok tűnnek a legegyszerűbbnek: sapka, sál, zokni,bögre, stb…:)

     letöltés

Voltam pár boltban a héten és direkt nyitott szemmel mászkáltam. Az egyik kedvenc boltom a Butlers, ahol rengeteg ajándékötletre találtam és meglepően jó áron van minden! Egy másik bolt, ami vicces és érdekes dolgokat árul a Mom Park földszintjén található Aron Design Store. Ide már kicsit több pénz kell, de itt is kifoghatóak jó áron a dolgok . Összegyűjtöttem nektek az én kedvenceimet ! 🙂

Ha rákattintotok a nevükre, mindegyiknél előugrik a weboldal , ahol megvásárolhatjátok .

1. Üvegkiöntő

2.Hógömbös üvegzáró dugó

3. Cseppfogó üveghez

4. Gyertyatartó borosüvegre

5. Robotos persely

6.Porcelán váza 

7. Rágó automata

8. Óra

9. Névjegykártya tartó

10. Kockanaptár

11. Mobiltelefon tartó

12. Borhőmérő 

13. Robotos, tengeralattjárós teatojás

14. Star Wars Pendrive

15. Szomjoltó készülék

16. 3D-s puzzle koponya

Köszi, hogy benéztél 🙂 

D.

Leave a Reply

