White & Navy

Bruno Mars – Locked Out Of Heaven

A nyár beköszöntével előkerülhet a fehér nadrág is. Én azért szeretem mert bármilyen stílusú outfit alapja lehet. Most az ún. navy blue színt választottam, amit ha megbolondítasz egy kis pirossal és arany kiegészítőkkel akkor kész is van a tengerész szerkó 🙂
Nagyon fontos, hogy ne bízzatok a fehér jeggings-ben.. lehajolsz valamiért és máris kész a katasztrófa!!! Lehet hogy olcsóbb, mint a rendes farmer anyag, de akkor is megéri befektetni!
Johhny nagyon király helyet talált a fotózáshoz, a Margit-sziget, Margit-híd felőli oldalánál másztam fel a kőre. Az emberek nagyon furcsán reagálnak arra, ha valaki letér a megszokott útról, de nekem odafentről eléggé vicces volt 🙂

ÉS NE FELEJTSÉTEK :

(nadrág, cipő, napszemüveg: H&M, póló: Abercrombie & Fitch, farmerdzseki: Reserved, óra: Ice-Watch)

Képekért külön köszönet: Keitaro Cloward

http://www.keitaroclowardphotography.com

xoxo, Dori

Leave a Reply

