Red chic


023-001

Már napok óta mérgelődtem, hogy miért nem esik már a hó, ha tél van és marha hideg… Hát most megkaptuk. Egyből ahogy megláttam kiszaladtam az utcára és boldogan szaladgáltam akár egy kisgyerek 😀 Imádom a havat, imádok szánkózni, hógolyózni  és síelni.

Annak ellenére, hogy nagyon hideg van kint, nem kell áttérnünk ismét a sportosabb darabokhoz. Vegyetek egy elegánsabb szövetkabátot, a megoldás a réteges öltözködésben rejlik .

A piros szövetkabát, idén elég nagy sláger lett, annak ellenére, hogy tavaly télen nagyon megnézték az embert , ha piros kabát volt rajta 🙂  Viselőjének azonnal elegáns megjelenést kölcsönöz ! A zord téli napokon is megállja a helyét, de szabása miatt elegáns cipővel ajánlott hordani, így egy zárt, fekete magassarkú mellett döntöttem. Szerintem a fekete , piros kombinációval nem lehet mellé fogni, nagyon szexi külsőt ad, főleg ha egy vörös rúzst is feldobtok hozzá 🙂

005

009-001

011

039-001

015a

026

034

piros szövetkabát : New Look     fekete sál : H&M    fekete magassarkú: Deichmann

vörös rúzs : Rimmel London “Red Diva ” 500

D.

One thought on “Red chic

Leave a Reply

