White coat

“Már megint itt a tél. Valahogy át kell vészelni…”
Így gondolkodtam mielőtt erre a fantasztikus tört fehér kabátra rábukkantam volna. Igazán jó barátok lettünk, miután rájöttem, hogy mennyire jól lehet kombinálni a csizmákkal és egyéb kiegészítőkkel. Szerintem minden lánynak szüksége lenne egy fehér tollkabátra (főleg a fázósaknak).  Én leginkább a földszínű cuccokkal szeretem kombinálni, télen nem vagyok a neon színek híve.

Sokkal több előnye van, mint hátránya, de hát ezek közül is sajnos meg kell említeni párat: mivel elég nagy a kosz a városban így óhatatlanul pillanatok alatt  koszolódik (főleg az ujjánál). Érdemes tisztítóba vinni, de van egy házi praktika is, miszerint ha a mosógépbe a kabát mellé teniszlabdákat teszel, akkor a toll nem fog összecsomósodni és szép egyenletesen fog eloszlani a kabátban, de szárítógépbe kell tenni utána, vagy több napra kiakasztani száradni. Esőben sem hordom szívesen, mivel félek, hogy csúnya foltos lesz.

_DSC0586 másolata

_DSC0592

_DSC0601

Ha unod a kabátod, pár ezer forintért szuper sálakat lehet kapni, amivel fel tudod dobni az outfited.

_DSC0607

A fejpánt azoknak a lányoknak való, akik rosszul érzik magukat sapkában, de mégis szeretnék valamivel védni a fülüket.

_DSC0614

Imádom a fehér kabát-barna táska és csizma kombinációt, néha egy kis kékkel dobom fel (pl.:sál)

_DSC0615

Egy fehér sállal és sapkával nem lehet melléfogni.

_DSC0620

_DSC0635

_DSC0638

_DSC0646

kabát: C&A
csizma: ZARA
leggings: Bershka
kötött pulóver: H&M
napszemüveg: H&M
kék mintás sál: H&M
fejpánt: H&M
barna táska: H&M
fehér kötött sál: H&M
fehér kötött sapka: ZARA
kesztyű: Iam

A fotózás helyszínéül Óbuda főterét választottuk. Fotókért köszönet Balogh Kristófnak. 🙂

xoxo Dori

Leave a Reply

