Sneakers

Ugye már ti is izgatottan várjátok a jövő év befutóinak listáját :)Hát itt egy kis izelítő nektek, hogy mi lesz menő és mi lesz már időt múlt a 2013 tavasz-nyári szezonban !

CIPŐK

Azt mondják a balerina cipőt fogja leváltani a sneaker jövőre, én amúgy sem kedveltem a babacipőket, sőt egy darab sincs otthon a szekrényemben, szerintem az egyik legkényelmetlenebb cipő ami létezik:) A színek és minták halmozása lesz a  középpontban: lehet szó állatmintáról, virágmintáról vagy esetleg kitalált mintákról.

Futócipő: Igen eljött ez az idő is, hogy végre valami nagyon kényelmes is divatba jön, minél színesebb annál jobb. Elő a rikító színekkel, minél rondább és feltűnőbb annál divatosabb leszel 😀 A lényeg hogy elüssön a ruhádtól és a cipődre összpontosuljon a hangsúly. Nagyon jó sportcipőket találtok : a Nike-ban, az Adidas-nál , de a neten böngészve is nagyon jó darabokra lelhetsz:)

Magas talpú sportcipő ( Wedge Sneaker):Ez az a cipődarab amivel még mindig nem tudtam megbarátkozni, nem tudom, hogy ti mit gondoltok róla.Én először Chiara Ferragnin láttam ilyet egy éve lassan, ami persze az eredeti : Isabel Marant féle cipő volt. De most már minden sarkon ott van belőle egy darab,elmúlt a varázsa… 🙂 már kínai cipőboltokban is elérhetőek 5.000 Ft-tól. Minden márka kollekciójából ez a darab sem hiányozhat. Mindenki dicséri , hogy milyen kényelmes, hát én nem hiszem, hogy egész nap magas talpon annyira kényelmes lehet és ha már a rendes sportcipő is divat mért ne maradnánk inkább annál a megoldásnál?:)

 

Aki esetleg ellenezné ezt a neonos, durva és feltűnő összképet annak is lesz mit felvennie: a cukor színek, a pasztel árnyalatok szintén divatban maradnak, csak most sportcipőkön.

Az espadrilles (,fonott talpú cipő )még mindig divatban marad, ám ezt idén se láttam sok emberen, inkább fiúkon és a megunhatatlan cowboycsizma is marad csak most rövidebb változatban mint eddig.

ADIDAS SNEAKERS

Újra divat lett a műbőr , legyen az akár, egy ruha, szoknya vagy felső. Mindenhol megtaláljátok, én most egy bőrhatású nadrágot választottam, amihez egy feltűnő sportcipőt társítottam. Az Adidas cipőkről lehet azt elmondani, hogy legyen bármilyen évszak ,megállják a helyüket, még hótaposónak is kiválóak, úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom 🙂

Nadrág: Bershka

Bőrkabát : Stradivarius

Felső: Forever21

Cipő: Adidas

Ékszerek: Thomas Sabo, Sauro

Képekért külön köszönet : Keitaro Cloward

http://keitaroclowardphotography.com/

D.

Leave a Reply

