Anna Dello Russo

YOU NEED MY FASHION SHOWER !

FASHION IS ALWAYS UNCOMFORTABLE 🙂

Felkerült a H&M honlapjára ANNA DELLO RUSSO , a japán Vogue főszerkesztőjének ékszer kollekciója ! Éljen 🙂

http://www.hm.com/hu/anna-dello-russo#home

 Mint tudjátok a H&M minden évben összeáll valamelyik nevesebb divattervezővel és készít egy kollekciót közösen, hogy az átlag emberek számára is elérhető legyen egy kis luxus:)

Most OKTÓBER 4.-én kerülnek a boltokba Anna Dello Russo kiegészítői. Én amikor megláttam a videót róla youtube-on, teljesen lesokkolt az egész és  meggyőződésem volt róla , hogy ebből a kollekcióból megint nem fog semmi tetszeni, és kimarad ez a nagy izgulás, hogy lesz e még valamelyik boltban a kollekcióból bármi is ,mire én oda érek 🙂

Érdemes hallgatni a szöveget , nagyon jó dolgok hangoznak el benne!

Ma megláttam a honlapon a kollekciót, teljesen meglepődtem , gyönyörű ékszerek vannak, legszívesebben az összeset megvenném. Kigyűjtöttem nektek az én kedvenceimet , nektek melyik darabok nem hiányozhatnak a szekrényetekből?

Zebrás karkötő: 8990 Ft

 

Krokodilos karkötő:8990 Ft                                   Kígyós karkötő:12990 Ft

Arany, díszes karkötő :8990 Ft                          Kék ,nagy köves karkötő: 9990 Ft

Méregzöld köves fülbevaló: 5990 Ft                 Méregzöld köves nyaklánc:9990 Ft

Minden esetre, elég vastag pénztárcával induljatok el 😀 . Nekem ez az utolsó szett lett a kedvencem, de ahogy ezt már megtanultam, úgyis élőben fog eldőlni melyik igazán szép, mert nagyon csalókák a képek így piciben a honlapon.

Hogy ki is valójában Anna Dello Russo?

Különleges, egyedi ruhái miatt a street style fotósok kedvenc célpontja. Divat őrült, egyik legfontosabb szabálya, hogy egy ruhát soha sem vesz fel kétszer. 4000 pár cipője van és külön lakást tart a ruháinak tárolására 🙂

Minden fontos divatesemény megjelenik, sehonnan se hiányozhat. Rengeteg ember példaképe.Pályafutását az olasz Voguenál kezdte, ahol 18 éven keresztül dolgozott. Majd ezután lett a japán Vogue főszerkesztője. A képek alapján szerintem bennetek is felmerül az a kérdés , hogy valójában hány éves lehet: 50 éves, 1962-ben született.

Street style képek:

D.

Leave a Reply

