Lemon squash

LIMONÁDÉ KOMMANDÓ

Hogy ez alatt mit is értek? Minden egy unalmas nyári hétköznapon történt, amikor kitaláltuk unokatesóimmal, hogy megkeressük Budapest legfinomabb limonádéját 🙂 Mi másra vágyik az ember egy forró nyári napon, egy jó nagy pohár, hideg limonádéra.

Először a Menza étterembe mentünk, amely a belvárosban a Liszt Ferenc téren található. Nagyon jó kis hangulata van a helynek, tetszik a kiülős része is. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Első dolgunk persze a limonádé megrendelése volt. Kértünk egy bodzásat, egy epreset és egy sima hagyományosat.  Ételnek fokhagyma levest választottunk mini sajtos tejfölös lángossal illetve Linguini csípős paradicsomos tésztát.

       

A limonádé eléggé meleg volt és borzasztó szirup íze volt, mondjuk ez látszik a színükön is, hogy nem a legegészségesebb fajta 🙂 Ennek ellenére szerintem szépen szervíroztak és  jót ebédeltünk, az ételük nagyon finom.

 

http://www.menzaetterem.hu/ 

Ár: 550 Ft/ 5dl

Pont: 10 /6

     A második hely amit kiválasztottunk, a Hard Rock Cafe volt, a Váci utcában. Gondoltuk ott csak valami finomat fognak adni és ezzel eldőlne az első díj helye 🙂 Ám csalódnunk kellett.. Náluk a limonádé megállt a Sprite-nál, amit kicsit felturbóztak pár citrom és lime darabbal.Mondjuk én szeretem a Sprite-ot de nem ezt az ízvilágot vártam. A többiek koktélokat rendeltek,inkább ilyet érdemes itt inni, nagyon finomak voltak.Kértünk még egy browniet vanília fagylalttal ami viszont vetekszik a TGIF brownieval 🙂 Imádom, mindenki kóstolja meg !

                  

http://www.hardrock.com/

Ár: 790 Ft / 4dl

Pont: 10 / 7

  Harmadik állomás a Guru volt, ahova már Grétával mentünk. Itt is kértünk egy bodzás és egy epres limonádét. Mikor már kihozták láttam , hogy ez lesz a nyerő páros. Nagyon ízlésesen volt megcsinálva, látvány nálam 10+ volt. Iszonyatosan finom limonádét csinálnak, nagyon ízlett mindkettő. Különös az tetszett benne, hogy a bodzásban nagy szőlő darabok voltak, az epresben pedig igazi finom eprek, amiket a végén külön megehettél. Természetesen itt sem maradhat el egy kis édesség 🙂 Megettünk ketten egy nutellás banános óriáspalacsintát. Egyik kedvenc édességem.

             

http://guru.hu/

Ár: 650 Ft / 4dl

Pont: 10/10

Voltunk tegnap Grétával a Fruccolában,a Váci utcában, ahol egy málnás limonádét kértünk, ami egy kis inspirációt adott, hogy itthon is elkészítsek valami hasonló finomat, csak persze édes verzióban. Elővettem egy nagyobb poharat teli jégkockával.Raktam bele egy kis málnát, majd 4 kiskanál cukrot, kb. 2,5 dl vizet és belefacsartam egy negyed citromot, majd ezt jól összekevertem és egy kicsit szétnyomkodtam a málnát, hogy kijöjjön az íze. Szerintem nagyon jól sikerült, legközelebb citrom darabokat is fogok belerakni 🙂

D.

3 thoughts on “Lemon squash

  1. Szerintem a legjobb limonadet a fecske teraszon lehet inni. Etalon. Egyszer probaljatok ki!;)

Leave a Reply

