Miami beach

AMERIKA 2011 NYÁR

Ahogyan azt Gréta régebben megírta nektek,  egy “kis” beszámolót  fogok írni a tavalyi nyaralásomról.

Mivel olyan szerencsésnek mondhatom magamat, hogy egy egész hónapot tölthettem Amerikában, több bejegyzésben fogom veletek megosztani élményeimet.

Legelső állomásunk Miami beach volt. A repülőutat két szóval jellemezném: fárasztó és hosszú, de nem annyira rossz mint ahogyan azt mindenki elmeséli. Egyszer kellett átszállnunk a frankfurti repülőtéren, ami hatalmas, olyan mintha egy véget nem érő folyosó lenne az egész.. Körülbelül egy órába telt mire megtaláltuk a repülőt, amire szükségünk volt. Budapest-Frankfurt csak olyan 2 óra lehetett,ám Frankfurt- Miami volt a nagy falat. Szerencsére egy hiperszuper új repülőgépet fogtunk ki, a Lufthansa egy új gépét, ami azt takarta , hogy mindenkinek pl külön tévéje volt, ami rengeteg új mozifilmmel, új albumokkal meg mindenféle játékokkal volt tele, így szerencsére  “hamar” elrepült az a 20 órás út…:D

Mikor megérkeztünk a repülőtérre végre fellélegezhettünk, de mégse..Akkor jöttek a komoly ellenőrzések, ahol órákat kellett sorban állni, míg végül nagy nehezen végre kiléphettünk a repülőtérről és elmondhattuk, hogy megérkeztünk az első állomásunkra: Miami beach, FL, Sunshine state!!

A legelső dolog ami feltűnt amikor megérkeztem, hogy nagyon meleg volt, ami óriási pártartalommal párosult.. borzasztó volt az első pár órában még levegőt is venni, de hát mit ne mondjuk szívesen megszoknám ezt a légkört 🙂 Ja és persze a sok pálmafa..

A szállásunk ( Penguin hotel), nagyon jó helyen volt, a híres partszakasz mentén: Miami beach a Baywatch sorozatból csak lépésekre volt tőlünk, a sarkon egy Haagen-dazs fagyizó lapult.. azt hiszem ennél több nem is kell:D

Miután lepakoltuk a cuccainkat, az első dolgunk az volt , hogy lementünk a partra. Nagyon szép partszakasz volt, igazi ilyen kis tengeri bungallókkal, ahol egész nap a szexi úszómesterek figyelnek, hogy minden rendben van e.:D Nagyon fújt a szél, a víz hőmérséklete kiváló volt, viszont amikor közelebb mentem, hogy belerohanjak, azonnal alábbhagyott a kedvem.. Annyi medúza volt a vízben, hogy ilyet még nem is láttam:D Valószínűleg a tegnapi vihar sodorhatta ki őket a parthoz.Mivel én nagyon féltem tőlük, kihagytam sajnos ezt a mai fürdőzést és rögtön a fagyizó irányába vettem utamat.

Nagyon fincsi fagyit ettem, nagy a választék és rengeteg finomságot lehet a tetejére kérni, illetve 6 darab tölcsér közül is lehet választani, hirtelen azt se tudtam ,hogy melyiket válasszam:)

Mivel nagyon éhesek voltunk még mindig, elmentünk vacsorázni egy közeli étterembe, ami inkább ilyen gyorsétterem szerű volt, a neve :  Buffalo wing and rings  (http://www.buffalowingsandrings.com/).

Én sajtos,csirkés fajitast rendeltem sült krumplival, ami isteni volt.Természetesen a finom hagymakarika sem maradhatott ki:) A többiek hamburgert kóstoltak amelyek szintén nagyon finomak voltak, úgyhogy csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a helyet! JA Igen és elkezdődött a hizókúra, de ez még csak a kezdet volt..:D

Sajnos a belvárosba nem sikerült körülnéznünk, mivel csak pár napot töltöttünk Miamiban, első nap pihentünk és felmértük a terepet. Második nap pedig Key westre utaztunk át. Harmadik nap pedig elmentünk meglátogatni a Miami Seaquariumot, ami szintén egy egész napos program volt.

A kocsiból viszont sikerült pár fotót készítenem a városról, kicsit közelebbről:) Az utakról ,amik főként hidakból állnak, rengeteg luxusvilla látható, illetve óceánjáró hajók százai sorakoznak:)

Rengeteg gyönyörű autó van az utakon.. nem tudom hogy tehetik meg, de mindenki az utakon a legjobb sportkocsikkal mászkál!